Tisdag

Jag är kass! Idag regnar det - deppigt! Känner för att elda upp alla våra ekonomiböcker och bara stå och skratta medans doom brinner upp. Nä fy jag vill hitta något annat att ersätta dom med...men de går ju inte riktigt va så det är bara att stå ut!
Ska nog läsa om hela kursen, jag och min dumma hjärna är efter! FYYYYYY FÖR EKONOMI!

Ska ner till stan och till banken om ett tag, ska kolla upp när dom stänger..ska förbi HM också, har ju 100:- att shoppa för och sen en massa rabatter! Jippie! Vi ska hitta en klänning till Elin också! :) Nej..nu ska jag kolla mailen och lite bloggar innan de är tillbaka in i rummet!

Omtentan ligger på förmiddagen - bra! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0