Tenta..

Och så hade man avklarat ytterligare en tenta..rätt skönt men samtidigt finns det en stor klump i magen!!! Den kommer sitta där i 3 veckor..hoppas att jag kommer glömma bort den ibland :)

Det gick väl sådär..fick helt släpp och kom inte ihåg någonting i början..satt som en liten bortglömd fågelunge och kände mig dum, dum dum dum. Men sen kom iaf lute upp till ytan och jag skrev så det glömme om både pappret och pennan. Innan kändes det som G är okej..men varför inte vänta och skriva nästa tenta med chansen att får ännu bättre..men iaf :S Vi får se hur det går..känns lite hur som!

Nu ska jag hem och skriva på min engelska inlämning som ska vara inne på söndag. Ena boken till nästa kurs kom idag också...ska hämta nästa på måndag då den borde komma! Sen blir det biblioteket och skrivande kommande 7 dagarna :)

*Pling plong*..nu stänger strax biblioteket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0