Sol..och blåsigt!

Det blåser alltid i lille kalmar..men det kan variera i styrka! Idag var det Blåsigt på vägen till biblioteket, igår flög jag nästan av cykeln på vägen till affären..detta är det dom kallar Stormbyar på Tv4 vädret. Det har varit värre..men det måste ju iaf klassas som bra motion, benen får slita som djur! :)

Plats på biblioteket efter en lugn förmiddag..satt och kollade på nyhetsmorgon vilket är underbart! Det är något med alla människor, intervjuer och nyheterna i en salig mix som får en att bli lugn och komma ifatt omvärlden lite kanske. I like it! Två knäckisar..orkade inte diska lilla kastrullen så de blidde ingen gröt! Men banan och te piggade upp lite *mums*. Hur kan man leva utan bananer? Patrik HUR KAN DU!?..överdrivet men aja.. :P

Nu ska jag sitta och skriva mitt engelskaarbete som ska in imorgon, typiskt att alltid skriva det på lördagar..men så blir det med allt tentaplugg, och det blir likadant nästa vecka. Sen ska jag nog ta ett ryck och skriva ihop ett gäng så dom är klara, dom är ju rätt små. 3 uppgifter idag på cirka 250 ord styck! Sen blir det gymmet, imorgon blir det ett pass om de finns något bra :) Ska sitta och skriva hela imorgon så man lär ju vara helt hjärndöd..

Ett, två, tre - Poff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0