Sol..igen!

Tror ni jag kunde hålla mig ifrån träningen igår? Svar nej! haha..nu jäklar! Det blev ett medelpass med Hanna, passet var inte riktigt min stil..snacka bortkommen! För mycket hopp mellan övningarna..dom ska vara lite mer ihållande tycker jag. Men det var skönt..träningsverken kändes under vissa övningar så mycket kan jag ju säga!
Idag är det ingen pain..men jag har en sträckning i ryggen som inte är trevlig! :)

Idag har jag suttit hemma och läst på förmiddagen, gick helt okej måste jag säga! Nu har jag bokat min bussresa hem 18 mars :) yeay! 136:- mot tågets 450:- lääätt val! Nu har man en sak mindre att oroa sig för :) Lämnat tillbaka lånet till mig själv också.

Solen skiner i Kalmar..och i mitt kök glääänser det! Fint och städat i hela lägenheten. Mitt nyfärgade hår glänser mot rött..brunt med Pralineskimmer eller va de nu skulle vara. Ingen större skillnad (om man räknar bort morotsrötterna :p) Skönt att de är i en färg också :)

Sen ska jag ner till stan och spana in HM! Ha de bra folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0