Sol och underbart!

Det är en toppendag idag..solen verkligen vräker ner och en fika på en uteservering skulle vara underbart! Meeen..de är ju för tidigt för sånna än. De tycker inte jag men ändå..nu är det underbart väder så släng ut möblerna bara! :)
Vi hade föreläsning i förmiddags som faktiskt var intressant. Jag gillar vår kurs, man får praktiska tips och en massa idéer om sådant jag vill arbeta med. Jag är en idéspruta och jag hoppas kunna hänga kvar på den egenskapen och bli framgångsrik! Skulle vara roligt att jobba på reklambyrå!


Var i stan efter föreläsningen, köpte ett nytt block och små klisterlappar till böckerna, en kaffe och sedan spanade jag lite på Gina, fanns en del sött men nej nej! Ska till hm imorgon och köpa upp mina 100:- som var bonusen. Blir nog en klänning eller en långärmad tröja.
Nu biblioteket..och ingen träning ikväll heller. Kanske går ut på en promenix senare men vi får se hur det går med pluggandet!

Fy..måste fixa mina naglar ikväll! Dom ser ut som gud vet vad för tillfället :S Nej nu får de bli slut med slarvet!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0