Onsdag

Halva veckan är över...tentan kommer allt nämare, men nä det går inte att få in!

Det blev lite sovmorgon imorse, gick upp vid 09.20 och ack så skönt det var! Satt uppe och pluggade till 01 så de tycker jag att jag fick. Nu arbetar vi på, snart klart med sammanfattningen och då ska vi diskutera och gå igenom allting så bra vi kan! Läsa läsa läsa läsa!!!

Infomötet igår var bra...fick svar på mina frågor och lite mer info om kursvalet som jag hade nollkoll på egentligen! Man får åka utomlands fler gånger än en, och vi kan åka utomlands på hösten 09..jippie! Så antagligen blir jag utomlands ett år..alltså Kalmar i höst och sedan ut i världen! Kommer ju hem under sommaren och jobbar, men sen blir det troligtvis Österrike, men ska söka GB som första val :) SPÄNNANDE! Söker gör man först nästa år så de är gott om tid, får lämna in den innan jag ska till USA! :)

Tillbaka till Mackan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0