Onsdag

Halva veckan har nästan exakt gått :) Skönt att tiden går fort ibland..men nu närmar vi oss tentan liiite för fort!

Kören igår var underbart rolig..sjöng två "nya låtar" Killing me softly och en till gospel! Skitkul!! Var ett filmteam där också som hade något skolprojekt eller nått..men vi höll på som vanligt. Riktigt härligt med gospel..mer sådant tack! :)

Idag är det föreläsning och grupparbete, vi skulle träffats innan men tina hade migrän och stina läkartid..men jag tänkte skriva min engelskauppgift som ska vara inne på söndag :) En presentation om sig själv som företagsledare på 100 ord, najs! :) Vi får sitta med gruppen efteråt och försöka komma igång på riktigt..ska skriva minst 1,5 sidor till! Efter detta blir det träning, gymmet nästa..nu tycker jag att jag är frisk!

Blev uppringd innan jag for till skolan också...ska på jobbintervju på fredag för ett kundservicejobb, hoppas att de går bättre denna gång (att dom ringer tillbaka)! Är för sommarjobb och troligtvis fortsatt efter sommaren som extrajobb! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0