Mitt andra hem!

Jag tror jag ska flytta lite saker till mitt andra hem..inreda en städskrubb eller någonting så man slipper åka hem mellan gångerna. Biblioteket har blivit en fristad..haha..knappast, mer en plugg/internet håla :)

Birgitta hjälpte mig att rätta min engelskauppgift som ska in idag, tack för hjälpen :) Så nu ska jag redigera och dra ner lite på en av texterna som blev 34 ord för lång, ja de spelar verkligen en stor roll!!!!

När jag är klar med det så ska jag börja skrivandet med Kalkyleringen..skrev lite igår, halvhjärtat, men nu ska jag komma igång på riktigt. Måste ändra grupprumstiderna också så vi har någonstans att sitta :)

Ciao

Update: Äntligen klar och arbetet är ivägskickat!! Nu ska jag iväg till Friskis för lite träning..tvingar mig själv dit för jag är så sjukt trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0