Måndag

Puh..psykiskt slut i heeela huvudet! De är jobbigt att sitta i dom små rummen för de finns inget syre, och då hade vi ändå fönstret öppet hela tiden! Kallt men ingen luft ändå!

Läste 7 kapitel (haha)..skitbra av mig tycker jag! Sen så var det ju som sagt en hel del flum flum flum!
Imorgon är det biblioteket från 10 och framåt..

Ikväll så är det träning! Det blir nog ett medelpass..jympa, spinningpasset var det bara 2 platser kvar på..men vi hoppas att folk hoppar av så vi kan ta de passet! Dom andra skulle köra gym om de inte fanns spinningpass. Imorgon ska jag prova skivstång..spännande! Allsidig träning - bra träning! :) 3 dagar kondition och 2 dagar stryrka!

Nej..nu är det möte inför Karma och min mage gör kullerbyttor av hunger *mat mat!* Storhandling ska hinnas med också innan träningen 20.00 Fuuuullt upp minst sagt kan man ju säga :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0