Lunch!

Nu sitter vi på biblioteket igen..verkligen lovely! Har kommit halvvägs och det känns fortfarande inte som om det är tenta på fredag..men de är bara att kämpa vidare!

Tentan ligger på sämsta möjliga tid 13.30-17.30, fy det är en hattid! Hela dagen försvinner och man mår absolut hemskt hela förmiddagen! Men men, de är bara att stå ut så är det snart över..sen kommer nästa underbara kurs! :S Hoppas det är bra kurslitteratur, för vad jag förstått är inte lärarna dom mest..padagogiska!

Ikväll är det info om utlandsstudier inom Europa, jag ska kolla om man får läsa utomlands två gånger eller om det bara är en gång per person! Vi har ju en till fri termin..så varför inte om man får!? Då kanske man kan prova typ Österrike eller England, äh..vi får se! Så om jag får som jag just nu drömmer om blir det vt 09 - USA, ht 09 - England/österrike och vt 10 - Afrika och C-uppsatsen! :) Haha..en till termin i Kalmar alltså..haha, ja tack så mycket!
..nä nu ska jag sluta drömma!

Strax ska vi tillbaka till skrivandet :)
Ha en roooolig dag människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0