Helg!

Efter gårdagen blev detta en typisk slappisdag!
Tog det lungt i morse..kollade på tv och läste tidningen i luuugn och ro! Kaffe hemma för en gång skull. Efter Days cyklade jag och lämnade jättepaketet på Statoil..asförbannad var jag tillslut framme och lämnade in skiten! Regnade lagom lite och var ju massa trafik..jag svär dom skrattade åt mig :(
Sen blev det mot biblioteket och här har jag suttit och svarat på folks inlämningar som vi lämnade in förra helgen/fredagen. Jag hade fått OK feedback så det var oerhört skönt att se..hade inte missuppfattat :S (tror jag!) Snart ska jag till apoteket, lindex och sedan friskis för att gymma lite!

Får nog ta och skynda mig för sittningen börjar 18.00, jag vetefansiken om jag kommer hinna gymma :S Kanske kan köra lite hemma och åka dit imorgonbitti istället :S

Jag har iiiinget att ha på mig ikväll..och shit måste till systemet som kommer ta 50år minst :S
Puss på er !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0