Besök!

Det är väldigt skönt med helg..dom borde vara betydligt fler! :)

Nu har Helena åkit hem till Uppsala, hon kom med på planet i fredags och tog ett hem i morse! Värligt trevlig helg måste jag säga, alltid trevligt att umgås med my darlings! :) Vi har turistat, shoppat lite (hittade äntligen min skjortklänning! :)) Kalmar slott, ikea och gud vet vad vi gjort!

I lördags var de schlager och singstar hos Katrin c/o vilket slutade som en hes kväll...och min nya cykel fick lite damp så den måste förbi verkstaden för lite assistans :p Struligt med växlarna bara! :) Den första delfinalen var såååå sämst, men jag diggar christer :) Haha! Jag skrek (av lycka) och alla buuuuade, men lite irroni måste man ju ha! Vi hoppas på bättre startfält kommande veckor :)

Nej nu ska jag leta telefonnummer till skolor..glömde lappen hemma men men! Blir plingit på rasterna..nu har jag enhälligt bestämt datum också!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0