Är jag gammal!?

Jag börjar tro att jag är riktigt gammal...nu kommer alla återträffsinbjudningar inrullande nämligen!

Min käääre gamla muppklass (vilken underbart flummig tid) från Hagsätraskolan 9C hade återträff..typ i helgen tror jag. Visst..det var ändå typ 5 år sedan snart! Men nu börjar gymnasiet att planera också.. :S Känner att nej! Vill vi ha återträff kan det vara med bejbsen, jag brydde mig inte om dom andra då..och nej jag vill nog inte direkt träffa dom igen..iaf inte nu!

Jag återkommer om en 7 år om frågan med gymnasiereunion! 
But it sure is IG for life anyways!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet inte om jag skulle våga gå på en sån träff, de man vill träffa håller man ju kontakten med ändå. Och japp, jag är jättenöjd med min lilla LG-dator, tycker det är så bra att den är liten, lätt och smidigt så man kan alltid ta med den! =)

2008-02-25 @ 08:49:23
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0