Zzz

Lugn och skön hemmakväll! Mysigt!
Har kört lite träning hemma, måste få ihop ett bra program..trixigt!
Nu är jag galet trött, puh sängen..men var tvungen att se nya The Hills avsnittet som kom igår - cravings! Och så smart som jag är så målar jag naglarna under tiden, haha född blond - bortförklaring! Men snart är de torra och då är det bums i säng. Har föreläsning imorgon mellan 8.45-11.45, fy tusiken. Men de är sista Organisationsföreläsningen så de är ju iaf "bra". Sen blir de rapportskrivande skulle jag tro...heeela dagen!

Nu ska denna fröken sleepie ta och nanna kudden!
Natti sweeties!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Den ar inte utanfor pa min men jag har antagligen annan upplosning an du har : ) och sen beror det pa weblasare ocksa, om det ar internet explorer och bla bla bla.. sa jag far fixa det idag pa jobbet : )

Men da ska jag nog lyckas med de, du far tanka ut vilka fargskalor och sant du vill ha ; )))

2008-12-03 @ 01:15:58
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0