Vi arbetar för snabbt

Sängen var väldigt skön imorse..jag totalignorerade klockan och trodde att alarmet var en julsång - haha störd eller vadå? Gick iaf till biblioteket vilket fick bli dagens arbetsplats, mysigt att gå i halvregn :p Men väl på biblioteket gjorde jag det sista på mitt med metoden.
Och nu har vi inget att göra..vi väntar på empirin för att kunna fortsätta med analys och slutsats. Vi är uppe i 20 sidor nu så de kommer behövas dra ner på en del. Men sjukt duktiga vi är. Känns bra eftersom vi får en ny rapportuppgift imorgon till den andra kursen vi läser...organisation.
Förflyttade oss till skolan där vi nu är placerade, men här kan vi inte heller göra något för Katrin gick ifrån de sista enkäterna som skulle läggas in i SPSS..så duktig hon är!

Ja..nu vette tusiken vad som händer. Ska vara i stan 15 och min cykel skulle vara klar vid 16 så kan inte hämta den heller..bläää!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Guuush jag hatar SPSS! Så otroligt tråkigt program. Jag har gått en kurs om SPSS, bläe.. :P Så nu har jag yttrat mig :)

Skönt att du fått kontrakt nu! :) Grattis!

2008-12-02 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0