Vänner man har ;)

Har suttit och surfat efter bra resmål till i sommar när jag och Frida (och ev några fler) ska ta en solresa och under en vecka ligga på stranden och grilla oss samt dricka massa drinkar. Fab vi kommer ha. Några tips på billiga resmål? Inga alkoungdomsgårdsställern bara..
Är nu ganska trött..men nä orkar inte sova. Sitter och snackar med min knäppe killkompis The Panda som själv konstaterat att han är knäpp. Han kunde inte sova hemma så fick för sig att åka till sitt jobb och städa sitt kontor för att sedan sova i sovsäcken i soffan på kontoret - hum ja thats pandan de. Rätt sött tycker jag :p

Han bjöd för övrigt in mig till Spotify, han orkade inte med folk som bönade så jag fick en inbjudan. Nu ska han se om jag kan klara av det - självfallet kan jag det! Jag kickar ass, vem sa att tjejer inte kan? Skitgrymt program, me like!

Tack min underbare Panda!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Will you please invite mee? :-)

2008-12-15 @ 07:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0