USA

Oh happy happy!
Jag kan inte sova...ligger och funderar på USA och allt. Fick mail från min "värdfamilj"..haha vi missuppfattade lite kring datum men nu är alla införstådda med när jag kommer och dom kommer och hämtar mig på flygplatsen. Ska sova hos dom första natten eftersom vi kommer fram vid 23.03 efter en restid på 17 timmar så man kommer vara rätt slut då! Dom verkar vara hur snälla som hellst, har mailat en del fram och tillbaka.

De är bara 20 dagar kvar tills jag åker, de är HELT galet. Jag är så exalterad men har inte helt kommit in i det. Om en vecka är jag i Stockholm och ska överleva i 6 månader utan mina kalmarflickor..snyft hur ska jag klara det? Tack för internet gud. Det närmar sig med stora steg...måste bara få fram ett vaccinationskort för annars blir de DYRT i usa!

OMG 20 dagar, spännande! Kommer bli massa uppdateringar i bloggen med en förhoppningsvis ny kamera!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0