Tröttis!

Blev en kväll hos Katrin, fick lite gjort med vårat företag..;) Grymma är vi, fast datorer är inte samarbetsvilliga vilket segar ut arbetet rätt rejält. Vi får se var vår uppdragsgivare tycker om vårt nya förslag. Spännande!

När vi var klara med det gick vi över till popcorn/sallad och titta på Wallander, eller mest snack kanske jag vet inte. Till detta självfallet must, live from Sodastreamen..den är SÅ god och jag tycker egentligen inte om must, utan konstig eftersmak! Hemma strax efter 23 och min cykel dog på vägen, hoppas jag kan laga den imorgon! Nu lämnade jag min studieförsäkran, så kommer få in galet mycket pengar på mitt konto om några dagar - som sätts över på andra konton samma sekund - fansiken!

Bild av Sodastream MUST
Must till Sodastreamen, 46:- på OnOff..*Mums!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0