Tisdag

Tiden går snabbt, för snabbt! Idag är sista dagen vi allihoppa kan sitta och skriva på rapporten och uppsatsen. Rapporten ska vi redovisa imorgon 13-17, och uppsatsen ska vara klar i början på Januari så de kommer väl fixas en del under jul och nyår tills vi blir nöjda. Men vi har jobbat på bra och förhoppningsvis blir vi klara med analysen idag och de är största delen som är kvar..resten är i stort sett färdigt! :)

På söndag kommer pappisen och birgittisen och hämtar mig, time for uppfärd mot Stockholm! Så jag har fredag och lördag på mig att städa och förbereda packning..dom ska ta med sig flyttkartonger ner så ska göra fina små högar som man bara kan slänga ner i lådorna. Är kläder och mina förvaringskartonger som ska packas så de kommer gå snabbt och smidigt. Städa - puh!!

Nej nu fortsätter skrivandet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Buhu, det här börjar bli lite ledsamt!

2008-12-16 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0