Stockholm

Halloj!
Hemma efter en heldag i den stora staden Stockholm och massa dejter med mina flickor :) Först mysig lunch med Helena och sedan kom Cagla och Camilla och fikade innan vi kikade i lite affärer. Köpte strumpbyxor och fyndade ett långt linne från Gina jag tänkte resa i..mysoutfit it is.

Sedan åkte jag och Cagla till Rådhuset och mötte Frida då hon och jag skulle på Spray tanning! Jag är MINST sagt brun om vi säger så..hihi. Jag har aldrig varit så brun, galet! Får se hur det ser ut efter en dusch då de blir lite jämnare.

Efter RoomBRUN mötte vi upp Sophia och Ellen för en fika, blev lite väl mycket socker så man typ dog. Tack för en supermysig fika flickor!! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0