Söndag..

Jag har tvättat fönster..du hörde rätt, jag har tvättat fönster! Oh så fint de blev, har inte gjort det här förut så det behövdes om vi säger så. Det enda som är kvar nu är att moppa golven och de tänkte jag göra när alla mina saker är bortplockade så de är fritt och inte massa kläder på golvet.

Nu tänkte jag cykla iväg till stan och göra lite ärenden..måste spana julklappar bland annat! Jag tycker om att ge bort saker...men ekonomin tillåter inte alls mycket, tur att man kan låna pengar av sig själv! Pappa och birgitta kommer vid 14-tiden så de borde vara lagom!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: A

jaha.. men då får du väl ingen ekonomie examen? måste man inte ha handelsrätt till det?

tycker advertising campain låter sjukt kul...

så man får välja två kurser om man väljer bort handelsrätt?

2008-12-21 @ 13:13:52
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0