Söndag på landet..

Idag har det verkligen varit en superfin dag!! Vaknade och solen sken och så har det fortsatt hela dagen...mysig dag på landet!

Imorse blev det en promenix efter frukosten, var ute och gick i lite över 1,5h så de var en bra start. Gick och fotade lite och de blev lite olika bilder eftersom vi gick både lite här och där..alltså på väg och mitt i urskogen :p Men de var en bra start, lungorna fyllda med luft. Sedan har jag suttit och skrivit på min litteraturrapport till projektkunskapen. Är snart klar med första boken och sedan ska jag nog allt få klart andra också :) Sedan är det en bok till och den har jag inte läst än så den får jag ta imorgon. Bläddra lite och skaffa sig en uppfattning och sen skriva. Utöver lit.rapporten ska de skrivas minst en uppgift till...de får bero lite på hur mycket tid jag får över och hur det blir på nyår. Landet vs. Party..

Party = Party i stan
Landet = Plugga och packa...(vinnande just nu för att undvika stress den 1.a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0