Solen skiner!

Vaknade till söta små bröder som skrattade, de är mycket bättre än när dom skriker...även fast de kom typ 20 sek senare men ändå..ändå mysigt! Idag ska vi ner till landet...är det julafton idag? Jag hoppas på julafton idag!!

Håller på att fixa med mamma och mickes nya dator som återvände efter en frånvaro sen i somras, nu funkar den super och jag håller på att installera alla måsten i datorn. Syrran måste ju kunna ladda ner och jag måste kunna Skypa med mami och folket när jag är borta. Jag är duktig ja :p

Hoppas få lite läsande gjort idag också..ska börja skriva på projektinlämningarna imorgon..blä, sa någom flum?
Ciao från ett blått Södertälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0