Sol och kallt

God förmiddag!
Jag fick mig en trevlig sovmorgon, min säng på landet är SÅ underbar..jag älskar den sängen! Men iaf upp måste man, tyvärr. Solen skiner över Malmköping och himlen är blå! Fick en trevlig överraskning när jag kikade ut mot brevlådan - de hängde ut ett paket. Dels hade mina linser kommit från Lenson som jag beställde i lördags och sen IPod Shuffeln jag budade hem på Tradera i söndags kväll.

Den var superfin och nu ska jag börja fixa och trixa med den!! Woho!
Min älsklingsväska går ut klockan 12.00 och är uppe i sjukt mycket pengar. Än är inget bud lagt..men jag bestämde igår att jag höjer min smärtgräns för jag SKA HA DEN! Kom på att jag har glömt räkna med 300:- i månaden under kommande tre månader så är ju ändå 900:- plus :p Fan vilken dålig uträkning..men Pengar - Shopping!

Jag kommer nog skämmas så mycket pengar jag lagt ner...får fundera över mina synder över en promenix efter 12!


Kommentarer
Postat av: Karro

Vi får hålla tummarna för att du får en :D Du har ju iaf en snygg väska nu ;)

2008-12-23 @ 12:39:59
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Japp..mycket fin väska!!

2008-12-23 @ 13:27:11
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0