Slut i Kalmar

Mycket som blivit gjort idag! Det är väldigt tomt i lägenheten nu..bara köket som ser normalt ut :S

Städning i förmiddags och sen stan/giraffen men Katie där vi köpte lite julklappar och mötte upp pappa och birgitta! Fikade på mysiga Kullenzenska (?) med paj och latte *tack tack papi!* Sen åkte vi hem och började packa om, massa saker i lådor...blev nog 7 stycke totalt och snabbt gick det att få ihop.
Birgitta bossade i köket, mycket fin ugn och spis har jag nu! Sen vid 18.30 åkte vi och hämtade Katie och Vix och åkte till Stekhuset för middag on papi. God mat och mycket trevligt sällskap, best ever! Myspys!

Imorgon lämnar jag Kalmar och kör mot Sörmland! Landet till julafton och sen mami innan Kalle. Snyft att lämna min katrin...Hur ska jag överleva utan dig??
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0