Peppisar

Var och handlade mjök i eftermiddags...och såg först ädelost, sen såg jag pepparkakor! Kunde inte låta bli!! Slog till på dom och mums så gott det är!
Efter lunchen i eftermiddags hämtade jag ut cykeln, den var hel och kalaset kostade 195:- vilket är dyrast hitills, men man måste ha en cykel! Sedan cyklade jag ner mot stan till um och efter det blev det lite pluggning/kaffedrickning hos Katrin.

Jag läste ett kapitel sen åkte vi ner till stan och solade - så skönt och mina 18min gick riktigt snabbt. Lite färg får man kanske också :p Men men...nu tittar jag på Ugly Betty, saknar fortfarande SVT1+2 och TV4 - sämst! Men jag ska allt ta och läsa lite nu!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0