På plats

Jag sitter i skolan...det bästa är att jag varit i skolan sedan innan nio vilket är första gången på typ två veckor. Känner mig mycket duktig! Tyvärr har jag ingen att dela denna känsla med då ingen av dom andra är här..men dom kommer nog inom 40min en efter en, de är lite vår style.

Pratade med min mamma imorse, finns det någon bättre start? Hon ville ringa och varna för vinterkräksjukan som går som f*a uppe i hufvudstaden..och hos mami men förhoppningsvis lägger det sig inom en veckan. Annars kommer jag fira jul i ett mörkt rum på landet. Mamma vet hur skräckslagen jag är för kräksjukor, tack tack! :) Om en vecka I will be there be healthy then!! :p

Redovisning i eftermiddag, woho. Tenta imorgon, woho. Och jag har hittat min "drömväska" på Tradera och följer den till 2000:- den är värd det!! Köpte nästan en Elgin igår..men så kom jag på att jag är PANK!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0