Onsdag kväll

Blev inte så mycket pluggande..men iaf nästan ett kapitel :p Ska stänga av tv.n och sätta mig i köket och dricka te. Men suck de är Dirty, Sexy, Money på Tv och då känner jag att jag måste se de. Fy jag är en sådan tv-junkie! Blir beroende av allt alltså.. Såg några avsnitt nere i skåne och poff I need drama, more and more drama!

Kom iaf iväg till gymmet förut, trodde jag gjorde bort mig men de gjorde jag inte..haha okej de låter konstigt men tänker inte skriva de i bloggen :p Tittade förbi solarieöarna också..jag gusta! Glömde tvätten också..1 h 40 min men nu är den hemma i tryggt förvar - jag tycker inte om källaren!

De är hög mysfaktor här hemma nu..massa ljus, lilla lysande julgranen och adventsljusstaken. Så härligt! I love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0