Onsdag

Jag vaknar alltid 08.31, så trött att jag inte kan gå upp när jag ska..får ta till åtgärder och lägga telefonen i soffan så jag måste gå upp ur sängen för att gå stänga av larmet. Orkade inte stressa så kom 30 min sent, oh well jag var inte sist ;)

Nu sitter vi och arbetar med våran rapport, ja vi pluggar faktiskt! Helt otroligt! :) Men vi har iaf kommit en bit på vägen :p Ska ha föreläsning mellan 13-16, men vi ska ha kick off inför utlandsstudierna klockan 15-17 så får gå från skolan vid 14.30..fortfarande cykellös! Sen är det arbete på puben vid 18-01..vi hoppas på en rolig bargeneral och trevligt folk att jobba med (effektiva och produktiva!).

Nu..keep up the work! 23 dagar till USA!

Kommentarer
Postat av: katie

Yeah Puben!!

2008-12-10 @ 11:42:02
Postat av: Jojo

Go puben, go puben its you birthday!

2008-12-10 @ 16:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0