Lördag

Hej halloj!
Jag har egenligen fullt upp denna lilla lördag..men man måste ju få ta de lite lungt ibland, de har varit en hysterisk vecka! Har läst ett gigantokapitel i en av projektböckerna, ska läsa ut ett till på 65 sidor idag tänkte jag! Min dag är full....

Detta måste göras idag:
Packa ner julsakerna - ner i källaren.
Ta upp stora resväckan och packa ner mina kläder
Lägga rest-kläderna i fina högar - ner i flyttkartonger imorgon!
Plocka ner alla småtavlor
Packa ner alla småsaker i små förvaringslådor
Gå igenom köket och se vad som ska packas ner
Damma, dammsuga, torka golven, tvätta fönster om vädret tillåter..
Träna!

Det är min lördag, men jag är snabb så det är lungt! Kläderna är sorterade redan så allt ska bara packas ner! Lite konstigt att jag har två dagar kvar i Kalmar och sedan kommer jag inte tillbaka på lite mer än 6 månader, känns fortfarande inte riktigt! Kommer gå ifrån lägenheten som den är också - ännu konstigare!!

Nej..man kanske skulle ta och sätta igång!!

Kommentarer
Postat av: A

aha.. vad läskigt att det finns ett datasystem för fusk :P



ska du flytta lr nått?

2008-12-20 @ 16:44:18
URL: http://fancifuls.blogg.se/
Postat av: A

aha.. vad kul!! det vill jag också göra..

sökte du privat eller via skolan?

jag har inte sökt via skolan.. så pluggar jag utomlands kommer jag nog söka privat. har glömt.. men går du också mf på bbs?



aa i know. gamla tentor is the shit. kan man dom klarar man ju tentan typ. men jag har en gammal tenta med svar och det verkar ändå som om man ska räkna en hel del? inte bara massa teori...

2008-12-20 @ 17:08:12
URL: http://fancifuls.blogg.se/
Postat av: Karro

mm måste ringa dom på måndag och höra va fan dom håller på med... Om ja inte får mina linser i tid så ska ja fan byta leverantör... :(

2008-12-20 @ 17:50:45
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Alina

God Jul! :)

2008-12-20 @ 17:53:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0