Kväller..

Nu har jag packat ner ALLA mina kläder..iaf dom jag använder och inte ska ner i lådor imorgon, dom bor i små högar i väntan på lådor! Julsakerna är nerplockade och finns nu i källaren ytterligare ett år, alla småsaker är ihopplockade och böckerna likaså. Tagit fram de jag inte vill lämna i köket och sen städat ugnen lite (omöjligt ju!).

Imorgonbitti blir det städning av golven för de är det som är kvar...och torka av badrummet och sådant. Lätt som en plätt!

Kom på att jag inte köpt julklapparna till pluttarna...de är alltid så svårt! Ska ringa och snacka med systeryster om hon har nått och mami och se vad dom små pluttipluttipluttarna kan tänkas uppskatta.

Nu ska jag till Katrin, vi ska skriva uppsats och titta på film. Uppsats, uppsats, uppsats!!
Hoppas ni får en FAB kväll!

Kommentarer
Postat av: A

aha.. haha jo dom brukar jämföra våra tentaresultat med föregående års resultat.. förmodligen erat då... :/

150 000...... dyrt. har hört att det går att komma undan billigare. runt kanske 30 000, om man åker privat. men det beror väl på skolan.

det finns ju typ bara 2 platser i usa så kände inte att det var någon idé att ens söka då chansen var typ 1 på miljonen att komma in:P

2008-12-20 @ 19:46:17
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0