Koko!

Just nu känner jag mig lätt förvirrad! Nu vill jag inte ha någon kommentar att jag alltid är förvirrad, för vi (läs jag) har kommit på varför jag blir förvirrad - tada! Det hela har nämligen med män att göra (och ja de går alltid att skylla på dem)..de är något med dom som gör mig förvirrad.
De är SJUKT sant! Ni skulle sett mig en månad sedan  - omg förvirrad. Jag hade nollkoll på skolan, orkade inte engagera mig vilket jag i vanliga fall älskar, gick runt som i en dimma och kände mig helt bortkommen. Ingen bra känsla..
Men nu..jag är back in action! Stenkoll på uppsatsen (vi har ca 8-10 sidor kvar att skriva - stört duktiga vi är!), pluggar på lite smått och känner att jag har bra koll. Alltså är de inte bra med män för de stör min koncentration..hur kan detta vara? Jo jag tror att jag får en släng av "lillasystersyndrom", vanligt då jag är bland äldre och i större grupper jag inte känner mig 100% i. Vad är då lillasystersyndrom..jo de är när jag får för mig att jag är liten, inte klarar något själv och behöver hjälp med det mesta...hjälplös och klängig typ. Detta har nu gått över till att gälla det manliga könet.. and thats that!

Så nu har jag analyserat mig själv!


Kommentarer
Postat av: Annica

Gumman

Älskar din kommentar om män. :D så jävla rätt.

Det är tur att vi fått tillbaka våran jojo.

puss och kram

2008-12-02 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0