Julklappar

Inget vidare att titta på...men äntligen hemma fungerar!
Sitter och jämför önskelista med Elli (världens bästa ellizbelliz), de är lite skillnad mellan våra listor om man säger så!
Hon säger att hon kommer få "Världens bästa julklapp..!" För mig skulle detta vara en Mulberryväska eller en plånbok..

Men för elli...

"!773 säger:

ett par mindl-kängor"

..inte riktigt min grej kanske. Men de är fan goodshit så förstår henne lite (men bara i smyg). Jag håller mig till min rosa kamera ochlocktång och hoppas att tomten är snäll!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha..

Klockrent! Jag har redan Mindlkängor men jag skulle inte banga på varken en Mulberryväska och plänbok. För den delen en locktång allternativt plattång.. :)

2008-12-17 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0