Juldagen..

VARFÖR är alla butiker stängda på juldagen...är det någon som har ett svar?

Det enda jag känner för nu är att gå runt i stan och leta fynd på mellandagsrean. Jag ska verkligen INTE shoppa..det jag MÅSTE hitta är en snygg mysoutfit att resa i till USA, de är ett måste. Annars så ska jag spara mina pengar och shoppa i usa. De första på min lista är att fixa naglarna..så hoppas jag hittar en ytlig bästakompis med bil det första jag gör väl framme i at Otterbein College - mys!

Om en vecka är jag stressad, men vi har hittat mitt vac.kort iaf så ett problem mindre. Är bara från vårdcentralen mellan 1-4 år men fan bättre än noll. Ska ta ny poliospruta så då får jag förhoppningsvis ett nytt kort så jag kan fylla i dom gamla sprutorna också. Måste kolla upp när man targit vad - Google!

Puss på er..från myshuset fyllt med Kaffe och After Eight. Plugga kanske man skulle ta och göra..bland allt skrik :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0