Jobbarsittning

Efter många om och men kom jag iväg till Katie i eftermiddags..haha var där strax innan kvart i fem och väldigt snöig. Väl där blev det drink, jag kan sodastreama fel bättre och mer lyckat än Henke (woho!), sen blev det Baileysshot :S Lockade håret, sminkning och allmän tillfixning såg vi ut som två slampor och inte två barn som var våran tanke..men vi kör en kombo och säger att vi såg ut som dockor!
Kom fram gjorde vi också i tid...!

Mycket att dricka (eller?), mycket sång/skrik och det bäst var ändå när jag och Katiedarling VANN  kategorin "TERMINENS JOBBARPAR" - woho! Var knappast en överraskning men ack så kul. Motiveringen var "För man alltid ser er tillsammans och ni alltid verkar ha roligt ihop" Såklart vi har kul, de har vi alltid!!
Och när vi gick upp fick vi kommentaren "-Ja men har ni någonsin sett dom isär??????" Tack söta Lina och Emma!

Flum och flams på deverse mellanfester, puben, sång, hamnen och en tripp upp i vattentornet (15 våningar) så är jag nu hemma. What a night och kvällen är fortfarande ung - det bästa? Hela kvällen kostade 20:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0