Jajajajajajjajaj..

Jag har precis hyrt ut min lägenhet!!!! Kontrakten är påskrivna och klara - ÄNTLIGEN! Tjejen som ska hyra var hur trevlig som hellst och jag känner att hon verkligen var perfekt. Så skönt så skönt :) Verkligen en stor-stor-stor sten som ramlat av mina axlar..nu kan jag koncentrera mig på allt annat som måste göras. Stort plus är ju att jag blev 7300:- rikare i januari eftersom jag får "dubbelt" CSN och slipper betala hyran här..ifs ska jag betala typ 12000:- i hyra i USA de första jag gör, tack CSN ;)

Nu ska jag iväg och lämna in min cykel, kan skutta bort för nu är jag så glaaad så :) Cykeln får vara sönder, de spille roll just nu, happy happy. Ikväll blir de läsning..ovanligt? Kom på under föreläsningen att man inte ens behöver prova läsa innan..man fattar verkligen noll då, bra att höra läraren säga det bara :p

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0