I skolan..

Nu sitter jag i skolan, kan ju inte direkt säga att jag är produktiv. Sitter mest och kollar upp saker inför USA och väntar på att en privatläkare ska ringa upp. Att ta läkarundersökningen på vårdcentralen skulle nämligen kosta minst 960:- och sedan får man betala för att få veta vilka vaccinationer man har...knappast jag betalar det! Men kontaktade en annan mottagning..som skulle ringa upp, jag hoppas dom är billigare!!

Måste förbi Linda på IO och hämta mina försäkringspapper, hon mailade skolan i USA för att titta om vi verkligen behöver en hel läkarundersökning eller om de räcker med vac. och röntgen (?). Vi håller tummarna mycket hårt att Johanna inte ska bli pank :p

Nej om man skulle plugga lite...bara lite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0