Husmorsaktigt

Blev då inte mycket sömn i eftermiddags, kunde inte sova för allt snurrade och jag mådde bara illa när jag blundade. Så jag tog och diskade upp ett mindre berg, dammsög och plockade undan eftersom vi skulle ha julklappsverkstad jag och katrin :)

En tur till IKEA för att köpa burkar och sedan City Gross för varor och så har vi fixat och gjort apelsinmarmelad med vaniljsmak (så god!), kiwimarmelad och passionsfruktsmarmelad. Mums mums. Katie ska ge bort dom till släkt. Jag skulle joinat men nä de blev inte så. Men jag fixade med hennes...underbart att prova nya saker! :)

Nu - fimkväll hos Katie! :)

Kommentarer
Postat av: A

okej.. ja men det duger för mig :)

vilken lärare?

2008-12-19 @ 20:37:15
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0