Hög produktivitet

Jäklans de blir saker avklarade på Banérgatan idag!
Har diskat, dammsugit, gått ut med tidningar (har DN), varit nere och pratat med ordförande i föreningen och fyllt i papper angående andrahandsuthyrningen...jag var galet trevlig, sådär som jag blir när jag är kring äldre, tror de heter respekt I dont know. Så nu är det iaf klart, styrelsemöte på torsdag och sen skulle jag höra av Riksbyggen hur de blir..whatever!

Så nu är det riktigt fint, fixat i garderoben har jag också gjort. Känner mig relit speedad alltså! Bara dagens pluggande kvar. Ska läsa i boken och sedan läsa igenom våran uppsats och skriva till lite mer på min rapport.

Någon som vet någon chef som arbetar utifrån medbestämmande, typ någon "känd" företagsledare etc..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0