Hjärndöd..

Just nu känner jag mig hjärndöd..som om det är faktisk punka i huvudet. Tycker inte att någonting hamnar där de ska utan istället rinner ut på pappret igen. Oh well...de är en tråkig bok, men de ska sitta!! Bara att läsa lungt och försiktigt och börja om 700ggr per sida - men thats life.
Tid tar det. Om en timma ska jag iaf iväg och spinna lite, thats fun! Mina MP3 hörlurar är sönder..så får cykla utan musik :( Måste spana om jag har några i någon liten hörna här hemma.

Back till boken, men Idol ikväll - woho!


Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken söt bakgrund! :)



Ser fram emot att följa din blogg när du åker till USA ;) Du måste ta massa live-bilder!

2008-12-05 @ 16:50:30
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Tack! :)

Ja, om inte jultomten kommer med en kamera ska jag köpa mig en ny..och då kommer de bli massa massa bilder de lovar jag!!!

2008-12-05 @ 23:42:32
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0