Hemtentamen!! :)

Okej, jag blev klar 11.55 och skickade in tentan 11.56...puh! Jag skulle absolut kunnat sitta några timmar till med den. Problemet ligger i dom två sista frågorna...de är sådant som ska gå igenom efter jul - hur fansiken ska vi kunna det? De står typ noll i boken..så ja jag sökte på nätet och chansade otroligt brutalt på sista frågan. Han kommer bli förvirrad!! :p

Läskigt att skicka in till någon konstig databas som checkar om man fuskar, jag är alltid rädd att jag tagit för mycket/ inte ändrat nog! Men men, som sagt nu är det över och det känns bra. Blev nio A4 på 8 st frågor så det måste ju vara okej. Kändes lite när man skev varje fråga för sig...men mycket ihop!
Gick upp vid 8.30 och satte mig och skrev, väckte mig själv med yoghurt och två munnar te för sedan hade jag inte tid att släppa tangentbordet.

Nu - jag är astrött! :p Konstigt va!? Sover nog lite, sen städa och sen julklappsbak med Katrin hos mig..i bombnedslaget.
Ciao

Kommentarer
Postat av: A

vaa.. vadå kollar om man fuskar?

aldrig gjort hemtentor förut... hur går det till? kan man inte sitta med böckerna framför sig?

2008-12-19 @ 20:39:08
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0