Hemtenta

Sitter och skriver min hemtenta.
Jag är heeeeelt tom i huvudet nu..energin är på noll och jag kommer ingen vart känns det som. Vi har till imorgon 12.00 på oss, riktigt bajs att jag ska jobba på puben ikväll. Trodde inte vi skulle ha ett helt dygn på oss med hemtentan..så kommer bli spännande. Nu har jag börjat på fråga tre av åtta och jag är inte helt klar med ettan och tvåan än.

Kommer garanterat sitta när jag kommer hem från puben och hoppa upp tidigt som fan imorgon. Sömnen kan gå och dö...kaffe kaffe kaffe! Det ska bli bra, nej de ska bli bättre det ska bli grymt!!! Jag ska skicka in den och vara stolt. Hittade ett kaffekort så man kanske ska köpa lite kaffe...om dom fortfarande har öppet.

God jul!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Helt rätt inställning Jojo, klart den kommer att bli grymmt bra!!

2008-12-18 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0