Hemma!

Nu är jag hemma, efter en halvdag i skolan och sedan en sväng på stan med Katie och Marina. Som sagt, en del flum och jag ägnade majoriteten av förmiddagen till planerande av hus, och drack kaffe. Hade iaf handledarmöte med lille Pette (haha!) och han hade läst arbetet och tyckte väl att de var bra..ska slänga om lite i uppbyggnaden och ändra lite småsmåsaker - så vi är riktigt happy! Har bara analysen och slutsatsen kvar nu, fy så skönt det är! Vi ÄR duktiga!!!
Imorgon ska vi fortsätta med rapporten, det sista i uppsatsen kommer vara klart på nolltid så de är ju hur lungt som hellst..skulle vara inne typ 5-7 januari ungefär enligt pette-plutt!

Efter mötet - ner på stan och leta utklädnader inför sittning på torsdag, hittade NOLL men vi kör på rosa kaninger med långa ögonfransar..lite mer lekvänligt än att vara en tårta *blink blink!*. Nu är jag heeelt slut, ska diska undan en stekpanna och tallrik och sen SKA JAG dammsuga innan jag ska läsa dagens 10 sidor..i sängen (haha ja jag kommer somna!!!).
Pusssss


Kommentarer
Postat av: JACQUELINE

SV smaart hurru :P

2008-12-08 @ 17:45:44
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/
Postat av: Jojo

Yeaaaah

2008-12-08 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0