Fredag..

Det är äntligen fredag, är det bara jag eller har den här veckan bokstavligt flygit bort. Tiden går verkligen galet snabbt, tycker de kan gå lite långsammare. Om två veckor har jag tenta, uscha jag har inte skrivit en essätenta på typ ett år..eller nja de var i mars. Man måste vänja in sig i att skriva "skrivtentor". Jag är ju grym på att babbla och de har räddat några tentor..så de är väl bara att skriva.

Nu på förmiddagen har jag läst ett kapitel..woho ena boken är check, check, check! Nu är det vidare till nästa bok. Dagen blir lugn, ska städa hemma och läsa ett kapitel till, förhoppningsvis två men jag ska inte säga för mycket. Tänkte ge mig ut på en promenix också för att få lite energi, det behövs. Sen blir de spinning ikväll, det bästa passet enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0