Evening at Katies

Hemma från en kväll hos katrin...vi har alltid Idoltittande hos dom varje fredag, och de är jag som är den stående gästen :p Idag var ifs även Henke hemma så vi var fler än vanligt - jag fick inte en egen soffa (vad är detta!!??).

Men vi tittade på idol och åt popcorn, sedan blev det Johan Glans någonting "...Skåne..." i pausen, sedan hoppade jag lite av lycka när Robin åkte ut - woho, mina chansningar från början hamnade i Globen. Sedan blev det fortsatt humortema med Björn Gustafssons DVD..fab fab fab. Han är såååå söt ju.

Nu är jag iaf hemma, tänkte hoppa i säng och börja på nästa kapitel. Imorgon är de plugg på förmiddagen och sedan ska jag träffa brudarna och vi ska ut och shoppa. Och på kvällen ska vi ut så de blir inte så mycket pluggande, så hoppas jag blir klar med ett kapitel ikväll/imorgon förmiddag..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0