Dagen efter..

Gårdagen var underbart kul, fick mig en liten promenad hem till Katrin igår..paraply är bra - frisyren överlevde! Välkommnades av en halvnaken katrin, japp så öppnar hon alltid dörrem :p Varför ska de alltid vara så svårt att hitta något att ha på sig? Tänk att vara kille - så mycket enklare i klädväg, en skjorta och jeans alt svarta byxer typ..snacka simpelt!
Iaf så var vi hemma hos katrin och förade, kom över lite folk..sen kom de över lite mer folk, haha så blir det ibland. Men de var mycket trevligt folk så de var ju iaf bra :p Vi kom ut rätt sent tror jag..typ 23 eller nått, men vi gick till Kåren och kom in efter lite om och men. Haha jag och Katrin är kändisar, vår vakt stod i dörren och jag slapp visa leg TROTTS att jag klippt lugg, haha jättekul. Vår favoritvakt! :) Sen var det fullt upp på kåren tills dom stängde, very nice. Var hemma vid 02.30 typ..zZzzz.

Tacl för en fab kväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0