Bröllop!

Nu är min såkallade styrmor min RIKTIGA styvmor...Pappa och Birgitta gifte sig nämligen idag! :) De var inget riktigt bröllop, sorry men de är sant, utan en 2 minuters variant i statshuset i Flen. Men lite pluttigt är det allt..jag och Karro var Vittnen och agerade också fotografer till tusen...jag i färg och syrran i svart/vitt.

Sedan blev det tårta hos Farmor och Farfar där flummet fortsatte...jag och socker är ingen bra kombo när man inte är van, jag blir helt störd - ja jag säger det själv! Sjöng bröllopsmarschen för hela ICA i Flen och pappa höll på att ta livet av mig..haha iaf skulle man kunna tolka hans blickar lite så - STÖRT kul hade iaf jag och Karro!

Nu på kvällen har det varit middag i Eskilstuna plus lite shopping på Tuna park. Köpte ett par FAB löpbyxer på H&M som jag letat efter..skitsöta och vilket ass man får ;) It is great!

Imorgon - stora staden Stockholm för fikamarathon. Kommer sätta mig på feta dieten när jag kommer till USA..sa någon mat? What is "mat"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0