Barnfilm!

God jul på er..igen!
Hoppas att ni inte ätit för mycket, då lär ni iaf sova just nu och drömma sött om något antisött pga överdriver stort sötintag :p Själv har de inte blivit så mycket, fick nästan tvinga i mig godis. Magen anpassas snabbt efter ickegodis och sötsaker! Men men..tomten var här och jag filmade hela kalaset, gud så söta barn är med tomten. Själv var jag livrädd när jag var liten...

Vi sitter och tittar på "Den Magiska Leksaksaffären" som Adam fick av mig och Karro. Mamma sover gott med pluttarna, hon somna under nattningen. Fullt ös hela dagen med Mario Cart (?). Jag fixar med iPoden - Allt fixade sig när jag hade min dator och inte landetdatorn!

Imorgon....lunch med Alex och fika med Frida! Mysigt värre!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0