Annandagen

Jag ser fram emot imorgon, jättemycket faktiskt! Ska in till stan och först träffa Frida+Tesan och sedan vid lunch kommer Helena in också. Kommer bli mycket trevligt!

Ska ut i rean och slåss, vill hitta något att resa i och de är nog det. Ska försöka att lägga band på mig själv så jag inte köper en massa strunt  utan väntar till USA. Ska leta efter en kamera också och hoppas de finns något fynd där ute. Men mest blir det nog lunch och fika..så sugen på sallad att jag inte vet vad!!

Ses imorgon flickor! Kommer bli en underbar dag :)

Puss och kram

Jag vill ha min nya väska nu nu nu nu nu nuuuuu! Den borde komma på måndag! :)

Kommentarer
Postat av: katie

du fick väl nyss väska??

Du måste se australia!

2008-12-26 @ 11:22:46
Postat av: Jojo

Jag köpte den nyss jag har ju inte fått den än ju...

2008-12-27 @ 11:33:16
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0