8-an

Alltid lika kul.....
 
Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Skriv de utmanade längst ner

8 favoritprogram
- Gilmore Girls
- Project Runway
- House
- 2 ½ men
- Will and Grace
- 90210 (the real deal)
- Våra bästa år
- Christine

8 saker jag gjorde igår
- Tränade jympa på Friskis - my fav pass!
- Klippte lugg på mig själv
- Drack massa kaffe
- Skrev ett skolarbete
- Handlade ett mkt gott tuggummi
- Väntade på massa telefonsamtal
- Sket i att städa hemma (är inte så farligt)
- Gick ut med TVÅ soppåsar och startade en ny hög när jag kom in igen..

8 saker jag ser fram emot
- Åka till USA och plugga, woho
- Jultomten kommer snart
- Parta imorgon, go crazy i Kajmajjj
- Ta av mig jeansen och sätta på mig jordgubbsbyxorna
- Shoppa aset av mig i USA
- Flygresan till USA
- När skolan är slut för denna termin - efter tentan den 18.e
- Jobba på puben, me like!

8 favoritrestauranger
- TGI Fridays
- Sushi, restaurangen på Sveavägen (Me and Henki!!!)
- Sushi, Stortorget i Kalmar
- Cafét i skolan, vid C-trappan
- Subways
- Café 60
- P & W
- Sandy´s

8 saker på min önskelista

- En rosa kamera
- En Mulberry Bayswater - lycka!
- Att jag kommer hitta mitt drömhus
- Flytta in i mitt drömhus med min dröm-man
- Hittar min dröm-man
- Hitta massa pengar och shoppa crazy!
- En nektarinpaj - snacka gott de skulle vara nu!!!!
- Att mina 6-månader i USA blir mina bästa hittills!

Utmanade: Kajjo, Katrin, Annica, Mimmi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0